Hae tästä blogista

keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Minä eikä kukaan muu

Tässä lyhyesti on pakko kertoa teille blogiini törmääville ja lukeville nyt yksi selventävä asia, koska haluan tämän olevan tiedossa.


Minä puolustan erilaisuutta ja monikulttuurisuutta, koska haluan niin ja uskon siihen mitä sanon. Olen aina ajatellut näin ja samalla tavalla. Olen aina liputtanut monikulttuurisuuden puolesta. Aina! Sanon tämän, koska en halua, että kukaan luulee minun vauhkoavan näistä asioista vain koska olen sokaistunut rakkaudesta ulkomaiseen mieheeni. Olisin voinut sanoa aivan samat kommentit ja mielipiteet, joita täällä kirjoitan, jo ennen parisuhdettamme. Tietysti mieheni ansiosta olen saanut paljon uusia ulottuvuuksia katsoa maailmaa ja näitä asioita ja voisin sanoa, että nyt kaikki kuplat on puhkaistu.


Eli siis pointtini on, että mielipiteet ovat omiani, eivät kenenkään muun.


...vaikka onhan sitä nyt flikka vähän rakkaudestakin sekaisin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti